torsdag, december 28, 2017

Sju mest lästa inläggen på bloggen 2017

Jag brukar lista vilka inlägg på bloggen som fått mest inlägg varje år.Det går lätt att konstatera att kollektivtrafiken engagerar och givetvis frågan om tågstopp i Åsa.

Inlägg jag gjort om detta får flest besök. Det är lite orättvist att lista dem i ordning då inlägg som skrivs i januari har större chans att under kalenderåret få många besök, inte minst via Google.

Men jag gör det ändå.

Jag lägger ut de flesta inlägg på Facebook och twitter men kan se i statistiken att  en hel del trafik kommer från sökningar på Google.

Vill du läsa något inlägg, tryck bara på länkarna.

1. S+M stoppar fler stopp för tågen i Åsa.

2. Antalet resande med pendeltåg Kungsbacka-Göteborg var 43% större än vad man trodde. 

3. Nu startar sprututbyte i Halland - Halmstad först ut

4.Jan Björklund är min partiledare

5.M+C+S+SD röstade åter igen nej till fler tågstopp i Åsa.

6 LSS frihet som måste bevaras

7. En röst på (S) innebär nej till fler tågstopp i Åsa

Inga kommentarer: